Kunder er forskellige. Det er catering og diner transportable også. Ring eller skriv, og lad os sammen finde en menu der passer til lige netop dine behov.

I modsætning til mange andre inden for branchen er jeg kun mig selv. Netop af den grund anstrenger jeg mig meget for at imødekomme de ønsker og forventninger mine kunder har, så både de og jeg får en god oplevelse. Efter en del år i branchen, og med forskellige (men heldigvis overvejende gode og positive) oplevelser og erfaringer i bagagen, har jeg derfor defineret hvilke muligheder man har, når man som kunde vælger at bestille sit arrangement hos mig, samt hvordan jeg plejer at gøre tingene, så kedelige misforståelser så vidt muligt undgås.

Betaling og Bestilling

Med mindre andet er aftalt i forvejen betales halvdelen af den samlede pris a conto senest 8 dage før levering. For bestillinger under 20 couverter betales det resterende beløb senest ved modtagelsen af maden. Ved bestillinger på 20+ couverter skal hele beløbet være mig i hænde senest dagen før levering.

Betaling modtages kontant, via bankoverførsel til min konto i Møns Bank, eller via MobilePay, eller Visa/Master.

Sidste frist for ændringer, enten i antal eller menu, er 8 dage før levering. Afbud senere end 8 dage før, modregnes/refunderes ikke, da råvarer på dette tidspunkt er købt ind.

Afhentning eller levering

Hvad enten du selv henter eller ønsker levering vil alt være lige til at sætte på bordet. Kød vil være skåret ud og anrettet på/i fade, og alle lune/varme retter vil være pakket i varmekasser.

Det rengjorte service (fade, skåle, etc.) leveres tilbage i rengjort stand senest 8 dage efter levering. Er det ikke rengjort opkræves et gebyr på 250kr.

Jeg kan blive

Ved bestilling af 2- og 3-retters menuer samt ved buffet, er der mulighed for at aftale at jeg kan blive og sørge for anretning, opfyldning, m.m.. De første 3 timer er med i prisen for selskabet, herefter tager jeg 200kr i timen. Jeg bliver normalt indtil desserten er serveret, eller jeg på anden måde kan se at kunden nu selv kan klare resten.

Jeg sørger altid for at have rigeligt med, også mere end hvad man normalt beregner pr. person. Inden jeg går, sørger jeg for at evt. rester som er kommet ud fra bordet/buffetten bliver pakket sammen og sat i køleskab (eller evt. serverings personale gør dette)

Jeg ryder ligeledes op efter mig selv (gryder, etc.), men øvrig opvask tager jeg ikke.

Total arrangementer

Jeg tager mig gerne af mere eller mindre total arrangementer, hvor jeg leverer blomster, borddækning, drikkevarer etc. Her vil jeg ligeledes blive, som en naturlig ting, indtil desserten er serveret. Drikkevarer vil være specificeret på en følgeseddel/faktura, hvad og hvor meget der er includeret/leveret i prisen.

Køkken- og serveringshjælp

Da jeg udelukkende er mig selv, har jeg dermed ingen ansatte. Jeg har desværre heller ikke den største kontaktflade i forhold til at skaffe køkken- og serveringshjælp.