Muligt misbrug/hacking af en af mine mailkonti

Kære kunder

HVIS I skulle modtage spam eller lignende som ser ud til at komme fra mig, så er det IKKE fra mig. Det er ikke sikkert det er nået at gå så galt, da min webudbyder ser ud til at have været hurtige til at de-aktivere min mailkonto. Berørte mail konto er nu nedlagt (det var ikke en jeg brugte som sådan, men den stod i mit firmanavn) og der er tjekket op på den mail jeg normalt bruger. Så alt skulle gerne være i orden igen

Undskyld HVIS I har haft gener af nogen art.

Some info for tourists who find their way to my little catering service.

Some info for tourists who find their way to my little catering service.

This is my first summer season where a number of tourists have started to show up, thanks in part to Brobike who have been kind to recommend me.

I am certain that I have the sweetest customers in all of southern Zealand, both "old" regulars but also more and more newcomers, including tourists now. You are all very welcome. I would like to offer you all the best possible service, but I am unfortunately not very good at English (I had some help translating this), so it is sometimes difficult for me to explain myself, but I do the best I can. I am sorry that I sometimes have to turn away customers who come in from the street, since you can't all know how I run things. I would therefore like to offer a little info here, to help you along.

From 11 a.m. to 2 p.m., you can buy sandwiches and smørrebrød (traditional Danish open-faced sandwiches), soft drinks, beer, coffee and tea.

Monday to Thursday I offer a choice of two warm dishes for today's special, and a single dish most Saturdays and Sundays. Orders for today's special have to be made before 2 p.m. and can be picked up between 5:30 p.m. and 7 p.m..

Since my English is poor, it is difficult for me to accept orders by phone, but you are welcome to drop by and I'll do my best to take your orders.

Best regards, Maja Veje

Lidt info/hjælp til min nye hjemmside :-)

Efter flere år med samme hjemmeside, har jeg nu, takket være min super dygtige søn, fået lavet et nyt og friskt design/layout, og nyt logo. I det store hele er den nok ikke så svær at finde rundt i, men lidt nye muligheder er der dog kommet til.

Vedr. dagens ret

F.eks. er det nu muligt at bestille dagens ret via hjemmesiden. Under menupunktet dagens ret, har man mulighed for at bestille ved at skrive antal ud for den eller de retter man ønsker, samt om man ønsker levering eller ej. Så udfylder man navn, adresse, tlf. nr. og mail, samt angiver at man ikke er en robot, hvorefter man klikker "send" Så får man en mail umiddelbart efter, med info om at man har bestilt, samt at bestillingen afventer accept. Så snart jeg har accepteret bestillingen, får man en ny mail med info om dette. Dog sidder jeg ikke ved min pc hele tiden, så der kan i nogle tilfælde gå lidt tid, inden man modtager acceptmail. HVIS nu noget går galt, og du IKKE modtager den/de 2 mail, så RING endelig ml. 14:00-14:30 og spørg :-)

Hjemmesiden er med en del automatik, så bestilling af dagens ret til samme dag, lukker kl. 14:00, så er man lidt sent på den, må man ringe eller sende en SMS, om det stadig er muligt at presse en portion ind :-) Ligeledes slettes uaktuelle dagens ret automatisk, således at man kun ser fra den aktuelle dato og frem. Og næste måneds menuplan vil kunne ses fra den 26. i måneden. Der er ikke længere en pdf fil med månedsmenuen, men man kan sagtens printe ud alligevel.

Alle andre menuer

Forretter, hovedretter med mere findes nu under menupunktet "Inspiration" hvor der er en drop Down menu. Vil man printe ud, kan man vælge bare at printe, og så få 9-10 sider med alle menuerne. Men ønsker man f.eks. kun at printe forretter, eller måske buffeter, så er hver kategori overskrift et link ( når man er på selve siden med f.eks. buffet) Måske skal man scrolle lidt op for at se kategori overskriften, da den kan være lidt skjult. Men klikker man på disse kategori overskrifter, så er det muligt kun at printe de menuer der findes under den kategori.

Jeg tror det var de væsentligste ændringer/nyheder på siden. Håber I vil tage godt i mod det.

Med venlig hilsen Maja Veje

Skærpelse af betalingsbetingelser

Selvom jeg i det store hele har ærlige kunder, og derfor generelt aldrig har haft nogen grund til ikke at stole på mine kunder, så er jeg desværre nu nødt til at være mere om mig i forhold til at kræve a conto betaling, samt ved selskaber på 20+ at kræve hele beløbet inden levering af mad.

Læs de opdaterede betalingsbetingelser